سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 تعداد کل بازدید : 841109

  بازدید امروز : 28

  بازدید دیروز : 24

ابـــوحـامـد

[ خانه | ایمیل |شناسنامه | مدیریت ]

 

 

لینک دوستان

*رمز موفقیت*
قرآن
پارسی بلاگ
نهج البلاغه
سایت دفتر مقام معظم رهبری
محمد فرشاد پور
حوزه علمیه
خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران
پایثگاه ملی علوم زمین کشور
بانی تک
هم اندیشی
پایگاه اطلاع رسانی دولت
پایگه خبری - تحلیلی دانشجویان ایران
وب سایت شیرزن ایرانی
جام جم روزنامه
بازتاب برنا
هم اندیشی
ریاست جمهوری
شهاب مرادی
کدهای جاوا
عطف
گلستان دانش
روزنامه ها
جهان نیوز
خبر گزاری فارس
راسخون
باشگاه خبر نگاران جوان
پرورش کرم خاکی دلاور
پایگاه اطلاع رسانی رئیس جمهور دکتر روحانی
خبر فارسی
رویدادهای رفسنجان
مدیریت آموزش و پرورش رفسنجان
آموزش و پروش کشکوئیه
آشپزی لذت بخش
سایت کدبانو
پایگاه اطلاع رسانی 9دی
سایت دکتر حسن اکبری متخصص آسیب شناسی
سریعترین موتور جستجوگر خبر پارسی - اخبار لحظه
مبین طرح
خبرگزاری دانشجو
واژه یاب
میزان مجاز قند خون
مفاتیح ا لجنان
رجا نیوز
انواع سایتها
تحریرالوسیله
وام خود اشتغالی
پایش برنامه یکشنبه شبهای شبکه 1
متالوژی پودر یزد
پخش زنده حرم امام حسین و...
یزد فردا
سمت خدا از شبکه 3
سبک زندگی و صله رحم و ... محمد رضا پروانیان
آخرین اخبار ایران و جهان
پشیمان دشت سمنان
نشریه پرتو سخن
الگوها
دو بیتی های بابا طاهر
وبلاگ نوجوان هادی سرداری
طرح عفاف و حجاب
شهدای مصطفی خمینی رفسنجان
خاطرات مسثر

لوگوی دوستان











 

درباره خودم

 

پیوندهای روزانه

 

لینک به لوگوی من

ابـــوحـامـد

 

حضور و غیاب

یــــاهـو

 

دسته بندی یادداشت ها

حذف کردن از منوی استارت[167] . رهبرم[2] . غزه .

 

بایگانی

نوروز86
اردیبهشت 86
خردادماه 86
تیرماه 85
مرداد
آذرماه
شهریور
دی ماه
بهمن ماه
اسفند 86
فروردین 87
اردیبهشت 87
خرداد ماه 87
مهر ماه
دیماه88
بهار90
سال 91
نیمه اول سال 92
مهر 92
آبان 92
تا نوروز 93
بهار 93
تابستان 93
پاییز 93

 

اشتراک

 

 

افسردگی، برادری را تباه می کند . [امام علی علیه السلام]

رای ما:

نویسنده:ابوحامد::: جمعه 88/3/8::: ساعت 10:9 صبح



  • کلمات کلیدی :

  • موجودی صندوق ذخیره ارزی و..

    نویسنده:ابوحامد::: سه شنبه 88/3/5::: ساعت 11:36 عصر
    مصباحی مقدم در جمع خبرنگاران خبر داد:
    موجودی 120 میلیارد دلاری حساب ذخیره ارزی و ذخایر بانک مرکزی

    خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس جمع موجودی حساب ذخیره ارزی و ذخایر بانک مرکزی را در حال حاضر 120 میلیارد دلار اعلام کرد و گفت: با آغاز به کار دولت نهم، منابع بودجه عمرانی کشور از حدود 6 هزار میلیارد تومان به 24 هزار میلیارد تومان افزایش یافته است.



  • کلمات کلیدی :

  • نماینده مردم تهران در مجلس هشتم گفت:

    نویسنده:ابوحامد::: یکشنبه 88/3/3::: ساعت 12:10 صبح

     


    نماینده مردم تهران در مجلس هشتم حمله‌های «هاشمی رفسنجانی» به دولت را قابل توجیه ندانست و گفت:‌ البته آقای‌هاشمی یکی از استوانه های نظام است و رفتارش در حدی که از او توقع می رود، نیست و ما از ایشان می خواهیم که علت این رفتار خود را توضیح دهد. حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی، افزود:‌ رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در خطبه‌های نمازجمعه که مقدس ترین تریبون است، حتی یکبار از دولت حمایت نکرده است و هفته گذشته نیز در نمازجمعه داستان کلی اتفاقاتی که در ژنو افتاد را تأیید کرد، ولی حتی یکبار از احمدی نژاد نام نبرد. وی گفت:‌ باید تلاش کنیم فردی اصلح رأی بیاورد که حقیقتاً احیاگر شعارهای انقلاب است. نماینده مجلس هشتم با بیان اینکه نباید رقبا را به لجن کشید، تأکید کرد: انتخابات ظرف یک ماه تمام می‌شود و نباید در مدت یکی دو ماه خود را جهنمی کنید، دروغ نگویید و پنجه به صورت کسی نکشید، ولی نگذارید کسی به صورت اسلام پنجه بکشد. این نماینده اصولگرای مجلس در خصوص علل عدم معرفی مفسدین اقتصادی اظهارداشت: احمدی نژاد اسامی مفسدین و مستندات خود را به قوه قضائیه ارائه داده اما به دلیل اصل تفکیک قوا رئیس جمهور اجازه دخالت در روند قضایی را ندارد.



  • کلمات کلیدی :

  • بیایید مثل احمدی نژاد عمل کنیم

    نویسنده:ابوحامد::: پنج شنبه 88/2/10::: ساعت 6:0 صبح
     
    آقاتهرانی:بیایید مثل احمدی‌نژاد عمل کنیم


    حجت الاسلام والمسلمین مرتضی آقا تهرانی گفت: از احمدی نژاد خواستم عدالت و مهرورزی را الگوسازی کند و بر پای آن بایستد.احمدی‌نژاد تلاش کرد شعارهای امام(ره) را احیا کند و عزت انقلاب را در دنیا نشان بدهد.


    به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس،حجت الاسلام والمسلمین مرتضی آقا تهرانی در نشست هم‌اندیشی حضور اصولگرایان که با عنوان گامی دیگر با دعوت جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی وجمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی بعدازظهر دیروز دوشنبه با حضور چهره‌های شاخص اصولگرا، نخبگان سیاسی، نمایندگان مجلس و اساتید دانشگاهها برگزار شد، به طرح مباحث اخلاقی و عرفانی پرداخت و افزود: خداوند را سپاس‌گذارم که می‌خواهیم انجام وظیفه‌کنیم و واقعاً به دنبال این باشیم که اول وظیفه‌مان را بشناسیم بعد به آن عمل کنیم.


    وی اظهار داشت: در محضر بزرگی بودم، صحبتی بود درباره اینکه یکی از بزرگان توانسته با مرحوم جناب شیخ بهایی یک ارتباط معنوی پیدا بکند در آن ارتباط معنوی به او گفته شده که شما نمی‌توانید شیخ را هر وقت بخواهید احضار کنید و با ایشان باشید الا روز مثلاً دوشنبه! طرف از خود شیخ سوال کرده بوده که چرا؟ شیخ گفته بود: من ملازم رکاب حضرت امیر هستم در این عالم و شما چون نمی‌توانید امام علی را تسخیر کنید، پس ما هم قابل تسخیر نیستیم. پرسیده بود چرا اینطور است؟ علت اینکه شما اینقدر نسبت به ما و امسال بنده که القاب علمایی را یدک می‌کشیم، ممتاز هستید. که شیخ در جواب به این عالم گفته بود که به این خاطر که ما علمای قدیم احکام تکلیفیه را دو تا می‌دانستیم و شما 5 تا . که 5 تا عبارت است از وجوب، حرام ،بعضی کارها یا واجب است یا حرام است یا مستحب است یا مکروه است یا مباح ـ‌می‌توانید بکنید یا نکنید.


    حجت الاسلام والمسلمین مرتضی آقا تهرانی یادآور شد: بعد گفته بود که شماها قائل به 5 تا هستید در حالی که ما معتقدیم 2 تا بیشتر نیست یا واجب است یا حرام ـ مستحب را ملحق به واجب می‌دانستیم، مکروه را ملحق به حرام می‌دانستیم. بنابر این مکروهات را انجام نمی‌دادیم. کارهایی که برای ما زیبنده نبود، اصلاً نمی‌کردیم. کارهایی هم که خوب بود پای آن ‌می‌ایستادیم. واجب هم که واجب است حرام هر که حرام و مباح هم که نداشتیم. چون وقت ما به واجبات می‌گذرد و نوبت به مستحبات و مکروهات اصلاً نیست. نوبت به مباح هم نیست چرا که انسانهایی که وقت را و برنامه‌ را جدی می‌گیرند، مباحات ندارند یا واجب است من اینجا باشم یا نه اگر واجب نیست پاشو برو بیرون اگر هست پای آن بایست. مثل بعضی‌ها که این کار را خودشان می‌کند نیم کش وسط می‌شه باشیم می‌شه نباشیم.


    شیخ فرموده بود فرق ما با شما این است شما 5 تا غائل شدید ما 2 تا.


    حجت الاسلام والمسلمین مرتضی آقا تهرانی گفت: برادران و خواهران من! عمده مسئله این است که آدم تلاش کند تشخیص وظیفه بدهد. در تشخیص وظیفه هم هیچ پارامتری را نباید دخالت دهیم، مگر رضایت خدا. در نظر داشته باشید همین الان که اینجا نشسته‌ایم به فرض یک بمب منفجر شد همه ما رفتیم زیر آوار، کی می‌داند؟ از همین رو من که اینجا می‌نشینم باید ارزش معنوی داشته باشد.


    وی افزود: شما خودتان را کم قیمت می‌گذارید. ارزش من و شما آنقدر بالاست که شاید منحصراً موجودی که خلق می‌شود و گفته می‌شود فتبارک‌الله احسن الخالقین ما انسان ها هستم.


    حجت الاسلام والمسلمین مرتضی آقا تهرانی گفت: وقتی که روح انسانی در بدن دمیده می‌شد، خداوند متعال به خودش بارک‌الله گفت.اصطلاحا بر شگفتی می‌آید از این موجود آن وقت این موجود نباید وقتش، ساعتش ـ کارش ، نوشتنش ، خندیدنش ، دادزدنش، گریه کردنش همه اینها، نباید بازی باشد و اجازه هم نباید بدهد که بازی بشود.خودم نباید بگذارم. آنقدر شیاطین در اطراف ما هست که ما را به لهو و لعب بکشاند. من نباید اجازه دهم.


    وی یادآور شد: آن روزهای اول که احمدی‌نژاد در هئیت‌دولت من را دعوت کرد که درس اخلاق بگویم، به ذهن من آمد عرض کردم ببین آقا ممکن است نگذارند تا4 سال دیگر هم تو باشی، ممکن هم است عمرت کفاف نکند، ممکن است این 4 سال هم به پایان نرسد اما بیا یک کاری بکن.


    امام‌علی(ع) 4 سال حکومت بیشتر نکرد، ولی یک کاری کرد و یک الگو داد و رفت. هنوز که هنوز است در دنیا مسلمان و غیرمسلمان آرزو می‌کنند ای کاش او بود وایشان را می دیدیم. حالا الگوی عدالت بگو، الگوی مهرورزی بگو ولی یک چیزی بگو و پای آن بایست که بشود. ولو نتوانید آن را تمام کنید. هیچ مهم نیست.


    حجت الاسلام والمسلمین مرتضی آقا تهرانی گفت: دیدید آقا هم نگفتند مصرف را کم کنید بلکه فرمودند الگو دهید. یک کسی می‌آید و یک کار خوب انجام می‌دهد ولی یک کسی نه یک برنامه می‌ریزد. ‌خود شیخ بهایی یک تقسیم‌بندی آب را در زمان شاه عباس کرده که هنوز هم در اصفهان است و دعوای بین ده بالا و پایین و این محله با آن محله را حل کرده که هنوز هم قابل مشاهده است. بیایید کاری کنیم در رأی دادن یک الگوی درست اسلامی ارایه دهیم.


    وی تاکید کرد: امام(ره) که این همه دوست‌شان داریم و ترجیح بند زندگی انقلابی و سیاسی ما است، در عالی‌ترین حالاتشان می‌گفتند وظیفه من چیست؟چکار کنیم. دغدغه جدی داشتند که بفهمند چکار کنند. اهل ایمان اینجور هستند. بیشتر دغدغه‌شان این است که بفهمند چه کار کنند. به خاطر اینکه وقتی که فهمید سفت پای آن می‌ایستند.


    حجت الاسلام والمسلمین مرتضی آقا تهرانی گفت: هر کس باید به وظیفه خود عمل کند.حتی من نمی‌توانم برای تو وظیفه تعیین کنم. ممکن است که برای شما مقدمات را توضیح دهم، شما به یک نتیجه‌ای برسید، ولی تکلیف تو مال خودت است. فردا تو باید جواب بدهی حاج‌آقا تهرانی را نمی‌گویند که به جای شما جواب دهد.


    وی افزود: گفت نمی‌گذارند بنده‌ای قدم از قدم بردارد الا از چند چیز از او می‌پرسند. اول ـ از جوانی که کجا پیرش کردی ـ چرا برای فلانی تبلیغ کردی؟ چرا 4 سال یکی را سوار کار کردی یا کشیدی پایین که باید جواب بده آدم و من و شما که قیامت را قبول داریم. بنابر این فقط ترغیب می‌کنم عزیزان را به اینکه در تشخیص دقت کنید و به دنبال این باشیم که یک الگوی درست به جامعه و دنیا معرفی کنیم و بتوانیم افتخار کنیم که نظام اسلامی ما به اسلام نزدیک شده و یک گام به جلوتر می‌رود. ای کاش ما در مجلس بتوانیم این کار را بکنیم.


    وی اظهار داشت: یک دفعه نگاه می‌کنیم می‌بینیم که مردم عوام از ما جلوتر رفته اند و ما سرافکنده هر روز بازی یک چیزی را خورده ایم. امام علی (ع) پس از ضزبه شهادت می‌گفتند رستگار شدم ای کاش لحظه‌ای از عمر ما مثل او باشد.


    وی یادآور شد: در خارج من یک استادی داشتم که پدرش مسیحی و مادرش یهودی بود. بارها به من می‌گفت من به امام‌علی عشق می‌ورزم که من یک بار به او گفتم چرا و او گفت شما که شیعه هستید، برای چه ایشان را دوست دارید. گفتم فرق می‌کند بعضی‌ها به توانایی و زوربازوی اون بعضی سیاست، صداقت، کیاست، ‌وفا و صمیمیت ـ عبادت‌های شبانه و هر کسی یک بهانه‌ای برای اینکه این آقا را دوست بدارد، دارد. اما استاد شما چرا امام علی ما را دوست دارید: گفت من به خاطر کله فلسفی دوستش دارم. چرا که خیلی فیلسوف بزرگی است. ما به خدا نمونه‌ خوب داریم بیایید اینها را احیاء کنیم.


    حجت الاسلام والمسلمین مرتضی آقا تهرانی تاکید کرد: بیایید مثل احمدی‌نژاد که تلاش کرد شعارهای امام را احیا کند وعزت انقلاب را در دنیا نشان داد، عمل کنیم.بعضی هابر نمی‌تابیم، بعضی‌ها می‌ترسیم، بعضی‌ها سخت مان است. خیلی خوب تو بترس ولی از قدیم می‌گفتند که من از آدم‌های خوب نیستم، ولی خوبها را دوست می‌دارم. دزدها آقای محله را دوست می‌دارند و می‌گویند آقا پاک دست هست. خیلی بده که آدم احساسش این باشد که اینقدر بغض از طرف پیدا کند که چهار تا کار درست درست درست هم که همه می‌فهمند این بابا انکار کند.


    وی افزود: ما که نمی‌گوییم کسی معصوم است. همه از بالا به پایین اشتباه داریم؛ ولی بیاییم خوب را خوب و بد را بدبگوییم بیاییم در مقایسه‌ها درست دقت کنیم. بیاییم وقتی که اصلح را می‌خواهیم پیدا کنیم و به واقع اصلح را به مردم معرفی کنیم. نترسیم اگر اینجوری شد خیلی خوب می شود. بیاییم دقت کنیم درست بفهمیم و بعد فهم درست را القاء کنیم و اگر خدای نکرده اشتباهی کردیم اشتباهاتمان را اصلاح کنیم.


    حجت الاسلام والمسلمین مرتضی آقا تهرانی در پایان گفت: من خودم خیلی اشتباه کرده ام، ولی هر وقت اشتباه کردم و فهمیدم، توبه کردم و خیلی لذت بردم .آیا شما اینجور نیستید. خدا اینهایی را که توبه می‌کنند و می خواهند پاک باشند، دوست دارد.سعی کنید اشکالات همدیگر را رفع کنید.


    منبع



  • کلمات کلیدی :

  • متن کامل سخنان رئیسجمهور در جمع پرشور کرمانیها:

    نویسنده:ابوحامد::: جمعه 88/1/28::: ساعت 12:53 صبح
    زمانی که گروه ایرانی به پاریس رفته بود و توافق می کنند که همه چیز تعطیل شود در عین حال می گویند که ما علم و فن آوری می خواهیم و به دستگاه های تحقیقاتی نیاز داریم اما طرف مقابل با پررویی و گستاخی که اسناد آن موجود است، می گوید که 10 سال با ما مذاکره کنید بعد از 10 سال شاید به شما اجازه دادیم 20 دستگاه تحقیقاتی داشته باشید.


  • کلمات کلیدی :

  • 190 مصوبه هیات دولت، توسعه و آبادانی استان کرمان را سرعت می بخشد

    نویسنده:ابوحامد::: جمعه 88/1/28::: ساعت 12:36 صبح
     
    هیات دولت در پنجاه و ششمین نشست استانی خود، 190 مصوبه را برای تسریع در روند توسعه و آبادانی استان کرمان تصویب کرد.
    به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، دومین نشست استانی هیات دولت در کرمان صبح امروز (پنجشنبه) به ریاست دکتر محمود احمدی نژاد رییس جمهوری، مسئولان استانی و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در محل استانداری این استان تشکیل شد.
    بنا بر این گزارش، نشست هیات دولت که ساعت 8 صبح امروز آغاز شد، حدود پنج ساعت به طول انجامید و دقایقی پیش پایان یافت.
    هیات دولت در نخستین دور سفر استانی خود به استان کرمان، 256 مصوبه برای توسعه و آبادانی این استان تصویب کرده بود.
    سیام*7432

    انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر 438584


  • کلمات کلیدی :

  • نامه تاریخی 6/1/68 امام(ره) به منتظری+ تصویر نامه:

    نویسنده:ابوحامد::: دوشنبه 88/1/17::: ساعت 6:25 صبح
    و الله قسم، از ابتدا با انتخاب شما مخالف بودم


    رویدادها و حوادثی که در گذر زمان، رخ می دهد و پس از چندی به مسئله ای به نام «تاریخ» تبدیل می شود، اگر همراه با روشنگری وبازکاوی هوشمندانه نباشد، گردی به نام «تحریف» بر تارک تاریخ می نشاند که نه تاریخ که «شبح تاریخ» نام دارد و در واقع «دستکاری در تاریخ» و «قلب حقیقت به نفع واقعیت!» خواهد بود.


    امام راحل (ره) هوشمندانه چنین روزهایی را می دید که هشدار داد: «ما که هنوز در قید حیات هستیم و ادامه مطلب...


  • کلمات کلیدی :

  • سالروز رحلت حضرت ختمی مرتبت

    نویسنده:ابوحامد::: جمعه 87/12/9::: ساعت 6:53 صبح

     محمد مصطفی (ص) وشهادت امام حسن مجتبی و امام رضا علیهما السلام بر مسلمانان و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت تسلیت باد.




  • کلمات کلیدی :

  • رئیس جمهور در نشست فوق العاده سران عرب:

    نویسنده:ابوحامد::: شنبه 87/10/28::: ساعت 6:14 صبح
    قطع رابطه با رژیم صهیونیستی، کمترین خواست ملت‌ها

    رییس جمهور با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه تصریح کرد: امروز تشکیل دادگاهی برای محاکمه جنایتکاران جنگی در رژیم صهیونیستی واجب و ضروری است.

    به گزارش رجانیوز، دکتر محمود احمدی نژاد ادامه مطلب...


  • کلمات کلیدی :

  • پیام رئیس جمهور به پادشاه عربستان

    نویسنده:ابوحامد::: جمعه 87/10/27::: ساعت 6:14 صبح

    رئیس جمهور در پیامی از پادشاه عربستان خواست در برابر حوادث سهمگین و آدم کشی آشکار و قتل عام فرزندان و پاره های تن امت اسلامی در غزه قفل سکوت را بشکند و صریحاً اعلام موضع کند.


    په گزارش پایگاه اطلاع ر سانی دولت به نقل از پایگاه  اطلاع ر سانی ریاست جمهوری  دکتر محمود احمدی نژاد در ادامه پیام به ملک عبدالله با بیان اینکه امیدوارم موضع گیری شما باقیمانده امید قدرت های فاسد در ایجاد تفرقه در جبهه اسلامی را به یاس کامل مبدل کند، تاکید کرد: به فضل الهی و به لطف ایمان و پایمردی مقاومت و مردم غزه بدون تردید رژیم صهیونیستی دستاوردی جز شکست و خواری و نهایتاً اضمحلال نخواهد داشت.
    همه می دانند که این رژیم آینده ای ندارد و رفتار فعلی او نشان از یأس او برای ادامه استقرار و زندگی در منطقه است.


    متن کامل پیام رئیس جمهور به پادشاه عربستان به این شرح است: ادامه مطلب...


  • کلمات کلیدی :

  •    1   2   3   4   5   >>   >

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    حرف دل
    اهمیت آشنای زنان با قرآن
    اهمیت آشنای زنان با قرآن
    25 نکته در باره بابونه
    نماز اول ماه فراموش نشود
    مردم و پلیس
    یشنهادهای پلیس
    ایان عمر گروهکهای تکفیری و تروریستی
    مظلومین میانمار
    14شهریور
    رهبر معظم انقلاب در حرم مطهر رضوی:
    طنز دکتر سلام
    رهبری نوروز 96
    سال اقتصاد مقاومتی: تولید - اشتغال
    دومین جلسه شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی برگزار ش
    [همه عناوین(2949)][عناوین آرشیوشده]


    [ خانه | ایمیل |شناسنامه | مدیریت ]

    ©template designed by: www.persianblog.com